Oro i själen...

Usch, känner mig orolig och nervös samtidigt som jag känner mig lite nedstämd. Går och tittar på allt som behöver göras i lägenheten, som jag borde passa på att göra nu när Miriam sover. Men det går bara inte, har någon slags spärr i mig, får inte tummarna loss!

Det är jobbigt när det är så, vilket det ofta är, inte att jag känner mig orolig, men att inte få nåt gjort. Kunde jag bara komma igång så blir det fart på mig, behöver bara en knuff! Min älskade vän Jossan är bäst på att knuffa igång mig, men jag kan ju inte begära att hon ska komma hit och knuffa igång mig varje dag. Brukar be min mamma komma hit ibland och hjälpa mig, men hon e ganska segstartad själv, blir oftast att vi sitter å dricker kaffe i timmar istället. Inte helt fel det heller iofs!

Om några timmar kommer Minna hem och då blir det definitivt inget gjort, då är det bara kvällsmat och alla andra kvällsrutiner som ska göras.

Suck, borde inte sitta här och gnälla, ta tag i ditt liv Nadia! Ibland undrar jag om jag har en liten depression som ligger och lurar. Faktiskt, livet har inte varit så jävla snällt mot mig den senaste tiden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0