Barnfritt i ett par timmar!

Jaha minsann, då var man barnfri några timmar. Känns skönt faktiskt! Mange åkte på 3 årskalas med flickorna precis. Frågan är vad man ska hitta på nu då.
Jag har ju självklart alla tråkiga måsten som ska göras,tvätt,bäddning och disk. Men det känns som att det kan vänta.
E ganska rejält pank för tillfället, så jag kan inte ge mig ut och köpa något gott eller åka och hyra film. Jag hoppas verkligen att jag får min skatteåterbäring imorgon, behöver betala ett par räkningar som jag är sen med.

Usch, nu blev jag så himla uttråkad, kan jag inte göra något utan mina barn?

Imorgon fyller Minna 6 år!!!! Helt sjukt vad tiden har gått fort eg. Känns lite läskigt att Minna börjar bli så stor och ska börja i skolan om några månader!
Skriver imorgon igen och lägger upp en bild på min lilla 6-åring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0